Skicka in

Alla reparationer görs utav våra kunniga tekniker med lång erfarenhet av mobilreparationer. Ni väljer själv ifall ni vill gå in till den fysiska butiken i Högdalen eller ifall ni vill göra en beställning via webben och skicka in telefonen.  

Vid inskick utav telefonen så behöver du säkerhetskopiera din telefon. Vi ansvarar inte för förlorad data!


Reparation via Butik

Vi tar emot er telefon direkt över disk och lämnar ut en servicekvittens som bevis på att vi mottagit telefonen. Det är väldigt viktigt att ni som kund sparar denna då vi inte lämnar ut telefonen till personer som inte kan uppvisa kvittensen eller uppvisa giltig legitimation med inlämnarens namn. Väljer ni att lämna telefonen i vår butik får ni alltid tillbaka den samma dag.


Reparation via webbshop

För en beställning via webben måste ni göra beställningen och paketera in produkten som ska repareras tillsammans med telefonens IMEI nummer (Ring *#06#) . För att undvika ytterligare skador under transport rekommenderar vi alltid att ni använder bubbelplast och wellpapp låda. Efter vi mottagit telefonen och den reparerats skickar vi tillbaka den så att den är hos er inom 2-4 dagar.


Skicka paketet som Rekommenderat hos Posten. Paket som skickas som Rekommenderat är både spårbara och försäkrade mot olyckor under frakt. Märk paketet med ditt ordernr, namn, telefonnummer och adress. 

SKICKA TILL: 

TELLO Phone Service

Högdalsgången 15 

12454 Bandhagen